091206

Hej alla ! Jag kom precis hem från stan. Jag skulle shoppa lite, men allting jag hittade fanns antingen inte i min storlek eller den färgen jag ville ha. Typiskt ! Men mami ska köpa det imorgon istället på ett andra ställen :)

Nu kommer det snart lite gäster hem till oss. Men jag måste göra skolarbete. Åh, jag orkar inte ! Men snart är det jullov, och jag har ändå inte så jättemycket kvar nu, fast jag har typ sparat det jobbigaste till sist. Smart ..

Jag hade också tänkt baka sedan ! Det är ju bland det mysigaste med julen, allt bakande och såndant. Idag tänkte jag baka pepparkakor och lussebullar (de jag och Ella bakade är ju nästan slut, det finns bara lite ormar och grisar kvar, sådana som ingen vill äta upp .. hehe).

 

Nää, här kan jag inte sitta och bara skjuta fram läxor. Dags att göra något !

 


Bild från igår .. Nej, jag är inte seriös.


moi

Så såg jag ut igår !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0