091207

Hej ! Härlig uppdatering idag .. Not. Men, jag har haft lite olika saker för mig, så jag har faktiskt inte haft tanken på att jag faktiskt ska blogga. Okej, så mycket saker har jag inte gjort. Jag kom hem från skolan, skulle egentligen vara med Astrid men hon trodde inte att hon kunde träna eftersom hon säger att hon har fått "ett virus som orsakar snurrighet", belive it or not. Så jag tränade på egen hand ! Idag blev det pilates. Så många julfikor som det är i December, man måste ju liksom få bort det, haha ! Sedan sov jag lite .. Jag älskar att bara vara hemma och ta det lugnt ! Därför är hösten/vintern bra, man har liksom en ursäkt att vara inne.

 

Åh, ibland blir jag så irriterad på mig själv ! Jag tvättar ju nu, och så hade jag glömt att sätta på maskinen ! Haha, riktiga problem alltså, men jag hatar sådana småsaker, nu måste jag sitta uppe jättelänge .. (Jag låter som värsta tanten här alltså !). Och ni som undrar varför jag tvättar så himla mycket är för att jag tycker det är äckligt att använda kläder flera gånger, fråga mig inte varför, min pappa är likadan .. Och sedan får jag pengar också. 50 kronor per tillfälle ! Rätt ska vara rätt.

 

Hmm, nu sitter jag och frågar ut Sara, hon har varit på stan idag och köpt julklappar till sig själv idag ! Åh, jag längtar efter julklappar .. Fast nu har jag ingen aning hur jag ska göra på julafton, om jag ska vara hos pappa som jag sagt, eller om jag ska vara hos mamma (vi har ändrat, så vi ska fira i lägenheten, inte hos min morbror !) .. Jag får ju mest julklappar hos mamma, så då är det ju roligare och öppna och så, hos pappa får jag ju inte så jättemycket (mina kusiner däremot får 35918235 ! Bland annat från min sketfarmor som aldrig har snackat med mig, hatar henne). Det är ett svårt val ! Men jag får se, det är ju några dagar kvar. Nu ska jag ta en till lussebulle och planera vad jag ska köpa för julklappar till folk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0