9 december

Tiden bara rusar fram! Kanske är det bra också, denna december har nog varit den sämsta någonsin .. Jag har varit mycket ledsen och så, men det är ingenting jag ska snacka om nu !

Idag var det skola, sedan fikade jag och Astrid på Espresso House, jag åt en mudcake .. Inte bra, Elsa ! Astrid följde med mig hem sedan och vi tränade core. Sedan fick jag 10 minuter (!!) att duscha och ta på mig kläder på efter träningen ! Sedan gick familjen till en restaurang, Rolf fyller 55 år idag ! Grattis, grattis. Förresen, det var skitgod mat, älskar grekiskt ! Dock var förrätten mycket godare än varmrätten, där kycklingen var för salt. Jag hade tänkt att hinna med en joggingrunda, men det hann jag inte för vi skulle äta tårta hemma. Jag får träna extra mycket imorgon istället ! Jag hade ju ett "uppehåll" med träning i nästan två veckor, och jag blev sur och på dåligt humör. Nu när jag tränar är jag mycket gladare, det är konstigt det där ! Nu ska jag läsa lite bloggar, sedan ska jag krypa ner i sängen.


Haha, jag i skolan ..


Hahahaha, jag tog massa bilder på Astrid i bamba.

 




Kommentarer
Postat av: astrid

TA BORTTT!!!!

2009-12-12 @ 19:56:30
URL: http://aastriiiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0