Årets sista dag

Jag får se till att det blir en bra dag, och det tror jag att det kommer bli! Okej, kvällen kanske blir lite halvtråkig, eftersom jag ska vara hemma med familjen ändå, men det blir nog ändå ganska mysigt .. Jag har ju massa nyårsaftnar att träffa andra människor så det gör faktiskt ingenting.

Nu på dagen ska jag shoppa :D Med Saaara Grimberg <3 Jag behöver bh och lite sånt, får se om man kommer hem med något fint :) Vi får hoppas på det! Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig lite fräsch, hörs sen ! <3

Kommentarer
Postat av: cassandra

sv: hejhej!

joo de måste man men jag brukar smita in med min mamma hihi.. =)

2009-12-31 @ 11:43:49
URL: http://cassandrahom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0