Dan före dopparedan !

Nu är det inte långt kvar :D Jag längtar verkligen tills imorgon, för att träffa alla (20 pers kommer hem till oss) och julklappar ! Haha, man kanske inte får säga så, men jag tycker att julklappar är nästan det roligaste .. :) Och att umgås med nära och kära såklart <3

Nu sitter jag med den lilla datorn, jag är verkligen dålig på att skriva på sådanahär små tangenter .. Hehe. Jag måste verkligen fixa min stationära dator, annars blir det så kassa inlägg här på bloggen.

Hmm.. Just nu tittar jag på film. Jag har verkligen ingenting att skriva, men jag mår inte så jättebra för tillfället. Men det är någonting jag vill hålla utanför bloggen. Ni får ha det bra, det blir säkert något tråkigt godjulinlägg imorgon.

Förresten, jag hade jättekul med dig igår Sara, har verkligen saknat det. Vi får göra om det, loveu ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack hjärtat ! §

det måste vi verkligen !!

finns om du vill snacka?(A)

2009-12-25 @ 02:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0