DH

Snart börjar det! Och jag har inte gjort färdigt skolarbetet som jag skulle göra! Nu får jag fan ta och skärpa mig. Jag får ta resten efter Desperate då, och då ska jag INTE sitta framför datorn samtidigt som jag håller på. Hihi, då brukar det oftast inte gå så bra.

Visst är det kul med julkalendrar? Allt från chokladkalendrar, tvkalendrar till Kenzas! Sådant är så himla mysigt. Allt är typ mysigt i december. Åh, jag älskar julen! Får bara hoppas på att man inte hinner tröttna innan ens julafton är här. Jag skrev ju en önskelista någon gång i november med den har jag redan slängt. Den blev inte tillräckligt bra, så jag ska skriva en ny, men det gör ingenting! Nä, nu ska jag göra i ordning lite kvällsmat att äta lagom till Desperate. :*

jag bjuder på en sommarbild på mig och mina kusiner i balder, ser ni hur brun jag var ? ;) observera att tjockisen bredvid mig INTE är min kusin ..


åh, vad fräsch man såg ut i somras ! det är definitivt det sämsta med vintern, man ser så ofräsch ut ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaa du e brun men du ser in i helvette rädd ut också XD

2009-12-03 @ 20:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0