I am not a HOMOFOB

Jag har bevis, HAHA! Alla ni som har anklagat mig för att vara en homofob, här får ni (A).

När jag var liten umgicks min mamma väldigt mycket med en kille som heter Nestor (jag träffade förresten honom för några dagar sedan, jag hade inte träffat honom på sju år!), alltså de var bra kompisar. Han är bög, och jag tyckte det var helt okej och så, tänkte faktiskt inte mycket på det. Jag tyckte verkligen att det var helt naturligt. Jag träffade honom väldigt mycket, han var barnvakt till mig jättemånga gånger. Så jag var van med bögar redan från början (haha, det låter ju helt knäppt!), alltså jag har alltid tyckt att det är okej att vara homo eller bi.

På dagis pratade fröknarna med alla barnen en gång, att kanske en dag, då blir ni kära. Så pratade de om kärlek och att det är okej och så vidare. Agnes, en fröken, sa att Elsa kanske blir kär i en kille en dag och då utbrast jag;
- Jag kanske blir kär i en tjej, det kan faktiskt inte du veta!
Jaa, typ 4 år gammal var jag då. Så det så!

Så ni kan verkligen inte anklaga mig för att vara homofob, samtidigt vill jag bara passa på att säga att jag faktiskt inte är lesbisk. Eller bi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0