i ♥ to be crazy

Haha, på ett ungefär. Jag älskar att bara vara mig själv. Kunna stå och skratta så jävla mycket att det börjar rinna tårar och att man nöffar som en gris. Jag älskar att lyssna på "Just can't get enough" med Depeche Mode och hoppa runt i mitt rum ensam som en galning (så kvinnan som röker från fönstret mittemot glor så ögonen hoppar ur). Jag älskar att vara med människor där man inte behöver spela någon annan roll med. Jag älskar att ta egobilder på mig själv (asså nu menar jag heeeelt knäppa bilder). Förstår ni mig ? Är jag helt knäpp, eller är det andra som är som mig ? För ibland kan jag känna mig ganska udda. Men sådant är livet och det är bara att acceptera, haha.


Kalla mig inte tjock, hahaha. Jag älskar att vara konstig ..


(ok mitt ansikte ser inte ut så, men ändå?) Jag älskar att ligga på studsmattor, skratta och se allmänt cepe ut.


Jag älskar att hoppa runt i en rosa mjukisdress utanför provrummet

Jag tror att ni fattar poängen.

 


Kommentarer
Postat av: Vandaj

hihihihihihi kalla mig inte tjock! :D <3

2009-12-05 @ 00:25:59
URL: http://vandaj.blogg.se/
Postat av: sara

hmm vem kan den dära underbart duktiga fotografen vara på sista bilden?<3

2009-12-06 @ 00:08:42
Postat av: Elsa

Haha, det är du Sara ! :D <3

2009-12-06 @ 12:03:06
URL: http://kalorimonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0