Nobeldagen

Hallå där ! Just nu sitter jag i telefon med Lisa, vi sjunger/övar till begravningen imorgon, och Jennie spelar blockflöjt. Samtidigt som jag gör detta målar jag naglarna. Svart. Jag har haft ett "uppehåll" i en vecka nu ;)

Idag följde Astrid med mig hem, och åt massa, hahaha :D Sedan gick vi ut på en joggingtur, och det gick jättebra, jag är skitstolt över mig själv, jag har ju som sagt inte joggat sedan juni ! Jag ska börja med det nu igen :D Dock har jag vääldigt ont i benen nu .. Efter gjorde vi massa situps och sådant, sedan tränade jag yoga.

Vet ni vad ? Jag åt mannagrynsgröt idag .. och det var ASGOTT ! Nu vet ni det också . :)

Nu ska jag smörja in mig, är så sjukt torr .. Sedan ska jag ta en kopp te och bara mysa !

Jag har faktiskt inga bilder, och jag pallar inte att lägga in skitbilder från mobilen, så ni får antagligen vänta tills efter jul .. Håll ut ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0