Core på friskis :)

Idag tränade jag för första gången med mitt nya kort :) Det var ganska kul, fast jag tror att det finns roligare pass där, men jag är ju bara nybörjare så! Astrid följde med mig, det var första gången hon tränade core också .. :) Innan det träffades vi ju med våra föräldrar som skulle prata om språkresan, och det verkar som om den blir av , kul ! :D Jag hoppas på tre veckor, men vi får se, jag är glad om vi kan komma iväg överhuvudtaget !

Nu ska jag ta en mango och en passionsfrukt och sätta på en film, sedan ska jag nog sova faktiskt. Ska upp hyfsat tidigt imorgon och träna med Sara, det blir kul. Jag skulle ju egentligen sova över hos Sofia på nyår, men det blev ändringar och hon kan inte, jag kanske ska sova över hos istället, ska bara kolla med mamma och så först .. Men det blir säkert lika kul ! :) Menmen, som sagt, nu ska jag dra mig, puss ! <3



Förresten har mammas man lovat mig en rosa mjukisdress, så jag ska gå och köpa det någon gång snart .. Elsa glad, hihi :) <3

Trackback
RSS 2.0