Pippis jul med lillasyster

Här sitter jag med lillasystern i knät och kollar på pippis jul! Åh, jag tycker att det är så himla mysigt att kolla på pippi, man liksom minns saker från när man var mindre och grejer. Sedan älskar jag att sitta och mysa med min lillsyster också .. Hihi.

Jaha, vet ni vad jag har gjort idag då ? Skola såklart, men sedan har JAG TRÄFFAT MARIETTE, EDDIE OCH RABIH från Idol också !! Askul, vi gick till dom två gånger ! Haha, Eddie ba; smet ni in i kön igen eller ? Alltså han kände igen oss !! Hahaha, vilken jävla bonnlurk jag är som ens bryr mig. Men Rabih är sååå söt, och sjunger helt galet bra ! Vi fick kramar och autografer och tog bilder och så :)

Efter skolan sen då var jag med Melanie, Astrid och Adina och jag åt upp Astrids mudcake, hahaha! Kalorimonstret själv .. :) Haha, och så köpte jag två saker. Nu ska jag gå in till vardagsrummet där lite släktingar och en annan är.


Söta Sara L innan vi träffade de från Idol <3


Aw, Melanie och Eddie :D


Jag och Eddie (hur faan ser jag ut ??)


Jag och Mariette (varför blev jag så ful på alla bilder idag ?)


Jättedålig bild, men det är jag, Astrid och Rabiiiiih ! <3


Haha, Rabih skrev sin autograf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0