Roses really smells like poo, poo, poo ..

Hehe, nu sitter jag här ensam, Astrid gick för en stund sedan! Jag har precis kollat på julkalendern (kalla mig töntig, men jag brukar tycka att det är ganska mysigt att kolla på den ..), och jag tycker den var ganska bra faktiskt! Bättre än förra året då jag knappt orkade kolla iallafall. Just nu tänker jag på mormor igen, hon måste ha varit den finaste människa som någonsin har levat. Snart är det begravning, jag tror att jag ska sjunga någonting fint med min älskade kusin.

Idag har det faktiskt varit en ganska bra dag för övrigt. Låter kanske lite tråkigt för er men så här har det varit: idrott (gymnastik!), ea, franska och matte. Tisdagar är faktiskt min favoritskoldag. Och torsdagar, då är schemat likadant fast med estet istället för idrott. Härligt värre alltså. Shit, jag låter som värsta plugghästen ju.

Nä, nu får ni nöja er. Jag har faktiskt annat att göra än att sitta och nörda dator!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0