Sara Grimberg <3

Ja, hata mig om ni vill, men mitt internet fungerar faktiskt inte, och jag orkar inte använda min gamla, den lilla eller mammas dator. Dom är så sega hehe ... Idag har jag varit med Sara och Melanie, vi sov hos Sara. Och nu sitter jag hemma hos en annan Sara, haha :D Hon säger att hon INTE VILL VARA DEN ANDRA SARA, men så blir det när man föds senare ;) Förresten, om Melanie lägger upp några bilder på sin blogg från igår snor jag dom och lägger in dom här (OM internet fungerar..). Vad ska man mer skriva ? Vi dricker julmust. Det är snö ute, för en gångs skull. Hoppas att det håller i sig och att det är snö på julafton. Nu ska jag försöka klappa Saras dräggliga hund (skoja), han är nyklippt och fin, hans päls är som på ett gosedjur ! Hehe :) Nu ska vi hitta på något, pussochhej <3

p.s  elsa är kåt på mr.g / sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0