Shit alltså, jag vill också !

Jag vill börja i något nytt. Jag har gått i dans i snart tio år nu. Sedan har jag ju såklart gått på saker korta sträckor typ fotboll och simning. Men jag skulle vilja börja i något nytt. Typ cheerleading hade varit kul ! Okej, jag kanske låter som värsta tönten, men det verkar så otroligt roligt ! Fast grejen är att jag inte har någon att börja med, och jag tror inte att jag vågar börja själv .. Hmm. Jag får fråga någon helt enkelt ! Men nu ska jag nog titta på en film eller nåt, kramkram <3


Titta, jag kan ju faktiskt stå på händerna i vattnet! Fast jag kan på land också :)

Kommentarer
Postat av: malin :)

åååh! jag vill ha sommar! :o

2009-12-09 @ 19:52:18
URL: http://maalinoolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0