Stockholm ..

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera, men så är det. Nu är jag i Stockholm, det är jättemycket snö här ! Jättemysigt faktiskt, jag älskar snö ! Idag gick vi (jag är ju här med familjen) till sofiabacken och åkte pulka, haha, min lillasyster alltså. Fast jag satt ju och höll henne i pulkan. Sedan åkte vi till hennes farfar och hans tant och var där ett tag, sedan har vi fikat på ett café (som jag inte gillade!) och nu kom vi ganska nyss hem från Texas long horn ! Jag älskar deras biffar ..

Igår var vi hemma hos några från den andra släkten, eller hur man ska säga det .. Vi hade som en liten julafton med dom, och jag fick tre fina julklappar :D En spikmatta, en träningsdvd och en mascara från Make Up Store. Det är kul när man har släkt på så många håll, jag räknar dessa som släkt även om jag biologiskt inte är släkt med dom, utan mammas man typ .. Haha, nu blev det krångligt här :) Menmen.

Jag åker hem den 30, då ska även min och Astrids familj träffas för att prata om en eventuell språkresa .. Kul :D

Imorgon ska jag och Maria gå på bio här. Alvin och gänget 2 får det bli. Jag tror inte den är speciellt bra, men wtf, jag pallar inte se någon annan (vem vill se göta kanal 3 liksom?). Hörs antagligen imorgon. Om jag orkar. Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0