Take a breath ..

... take a deeeep. Eller hur går den ? Grym är den iallafall. Jag sitter här och lyssnar på musik, proppmätt, har precis ätit thaimat ! Nudlar med jordnötter och kyckling, mums ! Idag har det också varit en bra dag, fan vad allt är nice just nu på något sätt ! Fast det kanske bara är en inbillning. Hmm, vad gör jag annars nu då ? Jag chattar med Astrid, hon snackar på om denna killen, och jag försöker förstå .. :

PUSSAISAR till alla! säger:
GUD, har han typ pms eller nåt?

eelsa - vila i frid <3 säger:
men vadå, skulle JAG följa med dig till österrike ?????

Hehe. Astrid frågade mig nämligen om jag ville följa med till Österrike på sportlovet, men jag måste tyvärr säga nej ..  Synd ! :( Men nu har jag lite andra saker att göra, kramkram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0