Temys med Ella <3

Hallå där bloggen ! Uppdateringen har varit kass, jag vet, men mitt internet fungerar inte :oo Idag har jag åkt skridskor, det var en sån idrottsdag och man fick välja mellan tre saker och jag valde skridskor, haha. Det var ju inte bara våran skola som var där, utan andra skolor också. Självklart stöter jag på några från min förrförra klass ... Hehe. Menmen, så är det :)

Jag och Ella pratar om att träffa förra klassen och göra något, haha. Sara G verkar också tycka att det är en bra idé, och ganska många andra också :) Jo, det skulle väl vara kul, fast vissa längtar man ju inte direkt efter .. Nämner inga namn.

Nu ska jag sätta på lite mer te, kram <3


Kommentarer
Postat av: sara

uppdatera mera !!!

2009-12-18 @ 17:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0