'Till I Collapse

Jag skrev ett långt inlägg förut, som tydligen inte har kommit upp på bloggen ... Irriterande.

Fyfan vad han är bra! Eminem alltså. Jag lyssnade på honom från jag var 5 till 11 och han var verkligen min största idol :o Nu har jag inte lyssnat så mke på honom de senaste två åren, men jag hörde en gammal låt och mindes plötsligt varför jag älskade honom. Shit, han är verkligen grym! Just nu lyssnar jag på "'Till I Collapse" och har lyssnat mycket på "Lose Yourself" idag. Han är väldigt bra att jogga till iaf ! Sådär "peppande" som dom brukar kalla det :)

Idag har jag mejlat in ALLA mina skolarbeten iaf.. Shit vad skönt det känns. Sedan joggade jag med Astrid, drygt 5 km, det gick bra, men i långsamt tempo ! Imorgon ska jag träffa Astrid kvart över sju vid linné, jag ska jogga en 5 km-runda och Astrid ska gå bredvid mig .. Får se om man lyckas få henne att jogga, haha! Nä, nu ska jag lägga mig och kolla på film och sova, kram <3

(Förresten, jag sa ju att ni skulle få mer bilder när jag fick kamera, men den har inget batteri och jag glömde laddaren hos pappa, så ni får vänta ett tag till haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0