Tufftuff tåget

Nu sitter jag här, på tåget :) Förstaklass såklart, haha! Jag tycker faktiskt om att åka tåg, eller x2000 då, om jag har tagit en åksjuketablett. Hihi, jag tycker det är mysigt när de kommer och ger en frukost som jag ändå inte äter här, och gå och hämta te, frukt och minimuffins. Hehe. Ni kanske tycker att jag är helknäpp nu ;)

Snart är vi framme tror jag, runt 30-45 minuter kvar. Jag tror att jag ska träffa Ella en stund då. Sedan ska jag försöka träna någonting (hur längesedan som helst :o) sedan ska jag ju träffa Astrid och hennes familj tsm med mina päron (inte pappa, men nästan haha!)

Och vet ni vad ? Jag sitter och småfnissar för mig själv. När jag var liten älskade jag en snubbe som kallade sig "Dr Macdoo", speciellt låten "Macahula Dance". Sedan lyssnade jag också på "Dr Bombay. Och de sitter jag och lyssnar på nu, det gör mig lite glad, hihi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0