Visste ni att ..

.. folk tror att jag är korkad, men det är faktiskt tvärtom! Detta är inget skryt eller något, men jag tycker faktiskt att jag kan vara ganska smart (okej, jag är lite vardagsblond sådär, men jag menar i skolan!)

.. jag HATAR oliver, ostar och lakrits, jag försökte börja gilla det för några år sedan, men det slutade med att jag spydde.

.. jag tycker inte om choklad vidare mycket (typ marabou)

.. min favoritparfym är "Love from New York" från DKNY

.. glögg är skitgott !

.. jag känner mig osäker utan smink

.. jag tar sjukt mke egobilder, haha !

.. jag har tre katter, Ida, Sigge och Molle. Ida bor hos mamma, de andra hos pappa !

.. jag åker till Gotland varje sommar


Ida, hon är 14 år !


Jag som sitter på muren i visby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0