Ätstörning?

Nej, det går inte bra med skolarbetet. Äh, jag gör det i pausen på Desperate som börjar om minuter. Jag läste precis Blondinbellas blogg där det stod såhär ;

"En ätstörning är inte bara anorexi eller bulimi utan när du har en störning kring mat. Och om du konstant tänker på vad du äter, tar en extra promenad för att få äta en till portion eller får ångest efter lite glass så har du en ätstörning."




Jag om några år ??

Det stämmer in helt sjukt bra på mig. Inget jag är stolt över, jag kan inte hjälpa det. Och nej, det är inget jag bara säger för att få upomärksamhet, utan man har den känslan i magen så fort jag har ätit liite extra. Fan. Nu ska jag titta på DH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0