Dagen !

Jahapp, då är man hemma efter ytterligare en dags äventyr. Det har varit en riktigt bra dag idag! Jag vaknade hos Astrid, åkte hem, städade lite, tränade, åt lite, åkte till Astrid och träffade Sara och Isabel. Nu har jag precis ätit en jättegod middag bestående av bakad potatis, sallad och entrécote. Mums. Och jag behöver varna er för en sak, imorgon kommer det bli en riktigt dålig bloggdag! Jag har ett fullspäckat schema, casting först, dans och sedan bio. Det låter kanske inte som så mycket, men det tar tid. Antaglien får ni ett inlägg från en trött Elsa någon gång där på kvällskvisten. Nu ska jag titta på "The Proposal" och dricka cider. Det är faktiskt lördag.


Jag och Astrid på liseberg i fredags. Tog tyvärr inga fler bilder.


Haha, vafan? Den bjuder jag på ;)

Astrid ville ha lite lördagsmys, men det ville inte Sara !


Hehe.


Sara och Isabel :D


Isabel. Jag är inte lesbisk eller något, men Isabels ansikte är otroligt vackert, kanske det vackraste av de jag känner. Inget illa menat till er andra av mina vänner (ni är också jättefina!), men Isabel är faktiskt one of a kind. Typ. Skulle INTE förvåna mig om hon blir värsta supermodellen (hehe, eftersom hon är suuupersmal också). Dessutom är hon jättesnäll och rolig!


Kommentarer
Postat av: sara

hahahhahha fan va kul vi hade :D

Det ser ut som Astrid försöker slicka mig hahhahah

2009-11-22 @ 14:29:01
URL: http://saralindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0