Du äger!

 Jag läser just nu boken "Du äger!" av Mia Törnblom. Den är faktiskt väldigt bra, speciellt för mig som varken har speciellt bra självkänsla eller självförtroende. Även om det kanske verkar så, stämmer det inte, hehe. Jag har kommit ungefär halvvägs in i boken och den där Mia vet exakt hur hon ska skriva för att få en att må bra. Kanske är det inbillning, eller så håller jag faktiskt på att få bättre självkänsla ... Men jag skriver ju i en såndär "jag-är-bra-bok", hihi. Har även läst en ungefär halva "Självkänsla nu" och "Mera självkänsla" som Mia också har skrivit men läsandet av de böckerna rann ut i sanden. Fast "du äger!" tror jag faktiskt att jag kommer läsa ut, kanske det är för att den passar mig bättre, den är ju inriktad mot ungdomar. Läs den om du får chansen till det ;)

dgw

så ser bokomslaget ut. bild lånad från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0