Fräsch igen.

Nu har jag duschat, skrubbat, rakat och ansiktsmaskat! Benen är som två kokta ägg (precis som de ska vara när de är nyrakade) och resten av kroppen är len som en babyrumpa eller en persika tack vare min speciella lotion från ett spa ;) Haha, nu ska jag inte hålla på och vara jobbig. Iallafall, jag känner mig som en ny människa som Blondinbella brukar säga. Eller typ. Jag mår fortfarande inte bra, vilket är synd. Jag ska försöka sova nu, men jag känner att det inte kommer gå. De senaste nätterna har jag inte kunnat sova vilket är mycket ovanligt för mig ! Fast, det kanske beror på att jag har sovit till minst tio varje dag sedan i lördags .. Hmm, men någon lyx måste man ju ha när man är sjuk, eller hur ? Hörs imorgon :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0