De heliga dofterna

De allra flesta har någonting som de verkligen gillar, och typ samlar på. Det kan vara skor, halsband, mobiler, haha you name it! Och min passion är parfymer, jag älskar de fina flaskorna med den underbart doftande vätskorna. Här är mina favoriter; (ursäkta mig för de hemska mobilbilderna, men ni får stå ut tills jag köper min kamera)

De här små sötnosarna har jag med mig när jag sover över hos någon kompis, reser eller liknande. Från JLo.


Min absoluta favoritparfym! "Love from New York" av DKNY. Kostar väl runt 400, men finns bara att köpa i New York och på flygplatser.

Denna tillhör också en av mina favoriter, "Miss Dior Chérie". Min flaska är 100 ml och kostade runt 1000 kr.

Denna fick jag igår! Flora av Gucci, och du får hosta fram en dryg 500-lapp för att godsaken ska bli din.

Donna Karans "Gold" är inte helt fel heller, dock liiite för tung för min smak (och ålder :D)

Detta är en liten del av min parfymsamling. Har även MASSA billiga parfymer, men de är så fula att de inte fastnar på bild, haha! Nädå, men de använder jag inte så mycket, så ingen idé att tråka ut er med ännu mer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0