Hemma igeeen

Kom nyss hem från Möllan. Har haft dansuppvisning där nämligen, och det blir fler imorgon! Ni får bilder på hur vi såg ut på musikalen, hihi ;) Egentligen skulle jag gått på liseberg med pappa och hans nya och hennes barn, men pappa sa att det var sketväder ute, så det blev inte av. Men, jag gör det bästa av situationen (palla sitta inne hemma en lördagkväll?) så jag ringde söta Elsa :) Ska möta henne om en kvart vid spårvagnshållplatsen. Nu ska jag platta håret lite, för det är helt knäppt!



i looked like this. ni får fler bilder sen !

Kommentarer
Postat av: Olivia

Men vi kommer nog imorgon på din dansuppvisning ;D

2009-11-28 @ 18:53:25
URL: http://oliviawikstrom.devote.se
Postat av: mee

Hej!! Skön blogg du har! Ville bara säga att jag har också en blogg som handlar om mina favorit artister/skådisar

Demi Lovato

Selena Gomez

The jonas Brothers

Beyonce

Justin Bieber

Många va?! HAHA, iaf min blogg är väldigt intressant och jag bloggar varje dag, så följ min blogg och kommentera mycket=)

HEJ SVEJS!

2009-11-28 @ 22:25:22
URL: http://seldemi.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit söt!

2009-11-29 @ 00:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0