Home again

Kom precis hem från Astrid! Jag gick till skolan idag ändå, kände mig inte helt kry, men det var ju både svininfluensevaccin (vilket långt ord förresten!) och matteprov! Matteprovet gick galant tror jag, bråk, hoppas på alla rätt, det vore skitkul! Efter skolan åkte jag och Astrid hem till henne och åt nudlar. Jag säger bara en sak. Ät inte nudlar med champinionsmak ... Fast Astrid slängde på pesto och ketchup istället .. (och hon säger att hon ska bli kock, HAHA!). Sedan bakade vi en kladdkaka som smakade väldigt, väldigt speciellt. Vill ni ha bilder på dagen också ? Självklart vill ni det ! Det får ni i nästa inlägg, kika in lite senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0