I ♥ sundays

Även om man vet att imorgon, då är det skola igen, så är söndagarna helt klart den skönaste i veckan! Då har man verkligen tid till egot och kan bara ta det lugnt. Så är det för mig iaf. Jag brukar tvätta (inte det roligaste man kan göra, men jag älskar känslan av nytvättat), göra ansiktsmask/hårinpackning och dylikt, titta på tv, sitta framför datorn, träna lite och planera vad jag ska göra i veckan. Mer behövs inte för en riktig mysdag. Nu vet ni vad jag brukar göra på veckans sista dag! Nu ska jag måla färdigt mina naglar och sedan krypa ner i sängen och kolla på DH. Imorgon är det en ny vecka, hoppas att det blir en bra en! Haha, godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0