i'm back ..

Typ. Inte så långt avbrott, men jag behöver skriva av mig. Och mina papper hemma räcker inte riktigt till, hehe .. Fast jag är helt glad och sjuuukt pratig i skolan, känner jag mig jättedeppig. Som det står i inlägget under, har ju min mormor dött. Vissa kan tycka, men vafan, det är ju bara en mormor! Men hon betydde som ofantligt mycket för mig som man verkligen inte kan ana. Aja, back to my day.

Jag "gillade" en kille (eller, vad tror du astrid?), fast inte längre. Så, nu vet alla det. Men jag har mina anledningar .. Jag älskar känslan av att vara "hemligt kär" (men fyfan, det här låter knäppt?), och sedan när jag blir tsm med människan gillar jag den inte längre. Ibland. Men ändå. Fast idag såg jag en snygg kille som jag inte har sett förut. HAHAHAHA, nu sitter jag och skrattar åt mig själv.

Just nu sitter jag här i min ensamhet, lyssnar på hon Kesha, ska snart impregnera mina nya skor igen. Just det ja! Jag har fått mina älskade snygga skor, nämligen de dära Shepard! De var inte speciellt dyra, så mamma köpte dom till mig idag. Elsa glad :D

Shit vilket osammanhängande inlägg detta blev. Men jag är påväääg på att bli någorlunda normal iaf.

fan vilken rolig bild. inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0