jag hatar melanie

Allvarligt, nu får hon fanimej ta bort den jävla bilden. Det är inte kul längre ... Jag är i skolan nu och Astrid har inget bättre för sig än att visa crazy bilder på mig på hennes mobil för Philip. No-lifer.... Sara, Melanie och Astrid ska till jul på liseberg idag, jag vill också vara med ! Men jag ska till pappa, har inte träffat honom på en månad nu :o Så det är dags, liseberg finns kvar till en annan dag. Nu är det bambarast så jag tror att jag ska gå ner och äta. Undra vad det blir för mat. Jag är hungrig, hoho. Förresten, Astrid skriver helt cpade inlägg, checka in dom www.aastriiiid.blogg.se ! Hörs innan jag drar till pappa, för där lär det inte bli några. Puss!

Kommentarer
Postat av: melanie

bra att du inte följde med.

2009-11-13 @ 16:07:56
URL: http://meelaniefarspour.blogg.se/
Postat av: melanie

ja, jag är sur. jag har för fan aldrig sagt att du skrattar KONSTIGT, jag sa att du skrattar roligt, och att säga att du pratar långsamt är ingenting jämfört med vad du brukar säga om exakt allt man gör, och det är exakt samma sak som när sara skrev på sin blogg att astrid skriver långsamt på datorn. nej, jag är inte långsint och tjurig. orkar inte med massa töntiga och elaka kommentarer. jag kommer att lämna er ifred på rasterna och äter gärna lunch med någon annan.

2009-11-14 @ 10:52:22
URL: http://meelaniefarspour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0