Lösseböllar :*

Äntligen har jag bakat dom ! Med Ella göllerömpa. Mycket ö nu alltså. HÖHÖ. Iallafillefall. De blev jättegoda faktiskt ! Fast jag åt kanske liite mycket deg. Typ såhär:

-Ella, jag tar lite deg av dig! Du är så långsam!
(Halva min hög är plötsligt borta, inte på bordet eller plåten..)
-Hmmm. Vart kan den ha tagit vägen ?

Ja, jag är ett degmonster. Nu är det konstaterat.

Idag var det för övrigt "EA hemma", vilket betyder sova lite längre för mig .. Haha nä, men jag bakade scones med mig sjuka lillasyster (stackarn har 40 graders feber) och tvättade ! Visst är jag duktig ? :D Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig riktigt fräsch, raka mig och sådant! Ni får ett inlägg sedan innan jag lägger mig också med lite bilder och sådant från dagen.


ni får nöja er med denna läskiga bilden från i somras :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0