Nattinatti!

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan ta på mig pyjamas och krypa till sängs. Helst skulle jag vilja sova nu, men man vill ju inte svetta ner sina lakan ? Ok, jag blev inte svettig av pilatesen, den var rätt easy, men ändå, känns ofräscht att inte duscha. Tror jag ska träna 60 min poweryoga innan skolan imorgon, får se om jag orkar, det är jobbigt att hålla sig i form, hahahah :D
Nä, men nu får jag röra på påkarna så jag kan gå och lägga mig imorgon. Jäklar. Måste plugga till franskaprovet också. Aja, hörs imorgon !

Kommentarer
Postat av: astrid

Jätte bra blogg! Fortsätt skriva! Hoppas att du får fler kommentarer, detta är din första va?



aastriiid <3333

2009-11-05 @ 16:37:41
URL: http://aastriiiid.blogg.se/
Postat av: elsa

vad söt du är astrid! yes, min första kommentar, stolt! ska börja kommentera mer på din blogg, tihi :D

2009-11-05 @ 22:11:50
URL: http://kalorimonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0