Ommöblering ..

Jo, alltså, jag har möblerat om lite i mitt rum, vilket inte var så jätteuppskattat hos mammsen ... Men vi har en såndär dagbädd i gästrummet som man kan ha som säng, dubbelsäng och soffa + att det är lådor i den. Och den vill jag få in i mitt rum. Därför puttade jag in min säng mot elementet, och det är jättemysigt. Det känns ungefär som en flåsande andedräkt i örat, hömhöm. Men iaf, mamma säger att jag inte får den förrän nästa år !! "Jo, men då ska Julia flytta in, och då behöver vi inte gästrummet längre!". Och jag har kämpat och puttat, och allt för ingenting. Kör upp den.

Vet inte om jag ska gå till skolan imorgon förresten. Lutar nog åt att jag gör det. För det börjar bli tråkigt att ligga här i sängen. Får man gå till skolan om man är sjuk ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0