Pojknaglar?

Till skillnad från alla andra tjejer verkar jag vara den enda som tycker att kortklippta naglar är finare än långa (äcklar mig, som en häxa liksom, speciellt om det är smuss under ..). Och när man har lösnaglar ser det så jäkla fake ut (kanske meningen??). Min absoluta favorit är att ha korta och svartmålade, det är niice :) Fast det är väldigt fint med rosa nyanser också.


eftersom ingen kommenterar tänker jag inte ens fråga vad ni tycker.

någon som har lust att ändra på trenden med att inte kommentera ? jag skulle bli skitglad isåfall :*


Kommentarer
Postat av: astrid

Snygg header! Tyker att du kan fixa min??? PUSS =)<3

2009-11-19 @ 20:50:11
URL: http://aastriiiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0