Projekt-pass!

Egentligen är det meningen att jag ska läsa på om rökning nu, men icke sa nicke! Jag bloggar istället, allt för ni härliga läsare :D (oki, ni härliga 15 som läser min blogg..) Jaa, idag är det fredag. Härligt ! Alla är typ sjuka pga vaccinet .. Eller svininfluensan kanske (som SaraG har..). Vet ni vad? Astrid H kommer och gästbloggar ! Kul va ? :)


Jahapp, vad har ni för planer för helgen då? Jag ska på jul på liseberg idag, sedan sova hos Astrid med SaraL, tror jag. Imorgon ska jag kanske gå på bio med en vän som jag har känt jättelänge, och på söndag ska jag gå på en casting med Astrid och sedan blir det dansträning i några timmar :) En kanonhelg tycker jag det verkar som !

Nu ska jag faktiskt fortsätta på min opinionsundersökning om rökning. Astrid H kommer om en stund och gästbloggar! Kramkram <3



krya på dig sötnos ! saknar dig <3


haha, jag och astrid i somras! ursäkta för de konstiga minerna :D


oh, i like my lashes :) haha!

Kommentarer
Postat av: sara the mästerkock

måndag kommer ja<3 vi måste göra något nån dag har så mycket att prata om <333

2009-11-21 @ 00:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0