Sitter med lillasyster

Just nu sitter jag med min otroligt söta lillasyster i knät. Vi kollar på Pippi Långstrumps jul, det är riktigt mysigt! Men nu ska lilla stumpan som bara är två år sova. Nattinatti till henne, haha! Aja, idag var det vanlig skoldag, en sak hände som både gjorde mig glad och lite ledsen.. Men sådant vill inte jag dela av mig med på internet! Fast en sak kan jag säga, jag är inte kompis med Alex längre. Vilken skethög, bara för att jag var lite jobbig idag och stängde av hans skärm på datorn så vill inte han vara min kompis ?!? Han säger att jag inte har gjort något schysst mot honom. Nänä, okej då. Nu ska jag käka min wienernougatsglass (får försöka igga skuldkänslorna) och titta på Desperate Housewives 5 som jag fick igår! Jippie!

 


Söta Frida säger OMG, kolla in hennes blogg www.fridalindau.blogg.se <3

Astrid igår när vi käkade lunch ute. Denna bilden blev hon nöjdast med. Dock inte jag.


Jag ser drogad ut, men skit i det.


Kommentarer
Postat av: frida

men shiiet, alltid bra bilder på mig :S <3

2009-11-16 @ 21:17:37
URL: http://fridalindau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0