Sjuk idag igen!

Men imorgon ska jag fanimej ta och bli frisk! Eller, iallafall gå till skolan. Ska ju få vaccin, och jag har matteprov, och även om det är hemskt och så, så vill jag inte missa det .. Jag har precis ätit lite våfflor, smart, nu känns det som jag ska kräkas också. Undrar om jag kanske gå och stoppa fingrarna i halsen så illamåendet kanske slutar ? Nä, då kanske jag får bulimi, och det vill jag inte för då får man fula tänder! Men som sagt ni får vänta tills jag mår bättre, då får ni bilder och inte såna här skitinlägg där det inte handlar om någonting. Nu ska jag dra upp volymen på max och dränka mitt illamående i dålig sommarmusik. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0