Sjukhuset nästa :(

Nu har jag kommit hem från Astrid, sjukt kul var det! Igår åt vi god mat, sedan sjöng vi singstar en stund för att sedan kolla på film med några andra också. Sedan låg vi och pratade i flera timmar om allt mellan himmel och jord. Verkligen kul eftersom jag inte kände sara så "djupt", haha, eller vad man ska säga. Idag vaknade vi runt tolv och åt en bautafrukost. Men nu ska jag snart till sjukhuset och hälsa på mormor som har fått en hjärtinfarkt tror jag :( Hoppas verkligen att hon blir bättre <3 Sedan ska jag storstäda mitt rum och efter får vi se hur det blir. Skulle helst vilja gå och hyra en film, ta ett varmt långt bubbelbad och göra ansiktsmask och så ... Men som sagt, vi får se ;) Nu ska jag gå och ta kort på lite saker, ni får se i nästa inlägg .. Puss!


I sthlm för en vecka sedan. Jag, Astrid och Alcazar ;)

Miss Li var på samma fest, så vi tog självklart kort med henne också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0