Skrattar

Jaa, jag skrattar! Fy fasen (är det ens okej att uttrycka sig så? då skrattar jag bara ännu mer!), vad jag skrattar! Åt vad kan jag inte säga, den personen läser min blogg .. Såå, jag får låta bli. Jag är sjuk idag, tråkigt! Tror inte att jag kommer till skolan imorgon heller, jag vet att ni saknar mig, men håll ut!! Haha, nejdå. Men jag har haft en riktig mysdag, tittat på film och sovit om vartannat, vad gör man annars? Och så har jag smällt i mig wienernougatsglass. Tack för de extra 600 kalorierna! Nej, ni får stå ut tills imorgon, då uppdaterar jag igen. Orkar inte skriva mer nu.. Kram ! <3

 

Btw: jag skriver en önskelista, och jag önskar mig bara konstiga saker. Mysko ;)


Kommentarer
Postat av: melanie

saknar ditt jättesöta skratt!!!!!!!!

2009-11-16 @ 20:05:25
URL: http://meelaniefarspour.blogg.se/
Postat av: melanie

saknar ditt jättesöta skratt!!!!!!!!

2009-11-16 @ 20:05:44
URL: http://meelaniefarspour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0