Snarkplåster

Jag har provat det. Snarkplåstret alltså! Haha, i fredags satt jag och Astrid H med snarkplåster på neeeesan hela sista passet, och man andades jättelätt! Någonting för mig när jag joggar (blir alltid täppt, eller näsborrarna känns så små ..) kanske ? Well, man får skitstor näsa, så där har man ett minuspoäng. Dessutom är det ju ganska pinsamt och gå och köpa snarkplåster på apoteket !!

Förresten. Jag är ju ganska framåt och så, så jag pratar ju gärna med folk, speciellt sådana sura människor på apoteket i kassan. Så det gjorde ju jag och en dag var det en glad kille! Han sa flera saker, och det var ju bara kul och så. Sedan när jag hade köpt färdigt och gått ut hörde jag kassörskan som satt bakom honom ge honom en rejäl utskällning, man kan faktiskt inte flörta med små tjejer ! Så knasigt det kan bli.

 

En annan sak. Det var en som trodde att jag var storasyster till Astrid ! Hon är till och med 10 dagar äldre än mig ! Haha, älskar sådant, så jäkla kul. Fast inte för Astrid kanske ..



Hehe, me with da snarkplåster on. Jag är glad över att jag inte har sådan hemsk, stor näsa vanligtvis !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0