Söndag

Ok, mitt förra inlägg, cp? Jag får dessa ryck ibland, jag är inte helt normal, hehe. Vill ni veta hur min helg har varit? Självklart vill ni det, jag har varit hos pappa som jag förövrigt inte hade träffat på en månad .. En människa ringde iaf, jag blev väldigt chockad, hade hoppats på att aldrig få prata med den igen, men, sånt händer. Igår var jag på Orust, några fyllde år, hehe. Ganska mysig helg, har sovit 12 timmar två nätter i rad! Hur skönt som helst. Fast jag har åkt på en rejäl förkylning, det känns piss. Usch, jag vill inte bli sjuk. Jag säger usch hela tiden, har jag tänkt på. Och gör kommatecken hela tiden, haha! Nä, jag har lite skit att göra nu, dansen blev inställd för ingen kunde typ komma, men det var bara bra, för jag ska tvätta sedan, så jag får mer pengar i fickan ;) Nädå, jag tycker faktiskt om att tvätta, jag hatar att ha smutsiga kläder och sånt på rummet.

 jag skulle kunna säga att jag saknar dig, men man kan inte sakna något man inte har haft ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0