Till Astrid !

Har försökt fixa med bloggen jättelänge nu, men jag fattar fortfarande nada. Usch, usch. Den är så ful och tråkig nu! Jag får be Melanie att hjälpa mig ändå, kanske kan passa på ikväll, jag ska sova över hos Astrid! Där är även Melanie, Sara och Adina! Gud vad roligt. Hoppas att det blir kul, haha, men det tror jag faktiskt att det blir ;) Jag ska vara där klockan sex, men jag kommer nog lite senare, som man säger, de finare gästerna kommer alltid lite sent! Nädå, jag skojar bara, men jag måste packa lite och fråga Astrid om det är hos hennes mamma eller pappa hon är hos. Tar bilder under kvällen som ni får se imorgon :) Ha en bra kväll !

bjuder på en bild där jag har plattat hår ;)


till denna sketkorven ska jag nu. bilden är från halloween, haha :) <3


Kommentarer
Postat av: andrea

sv: visst ! ;)

2009-11-06 @ 21:55:14
URL: http://stanisic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0