Tjingeling!

Så otroligt töntigt att säga det, men jag gör det ändå :D Nu är jag äntligen hemma! Har precis tagit mig en härlig dusch, och fått bort alla dammråttor från scenen (okej, det var inga dammråttor!) och svett från dagens alla uppvisningar. Det har gått superbra, och jag är riktigt stolt över mig själv ! Tyck att jag är en skrytmåns eller något, men jag är riktigt glad över att jag har gjort så pass bra ifrån mig.

 

Igår kollade jag och Elsa på film, och runt elva åkte vi till Burger King, och Elsa käkade lite (dock inte jag, höll på att spy av alla chips jag hade vräkt i mig!). Då såg vi Aldo och hans kompis och dom satte sig vid vårat bord. Dom här hemma ringde mig typ hela tiden och undrade vart jag var, och jag var tvungen och åka hem, skulle ju upp tidigt! Men Elsa stannade (är fortfarande lite sur på dig fortfarande?). Fast det var ändå en sjukt mysig kväll, när vi ringde alla, och vafan, att Oliver visste att det var vi direkt ?? Och allt annat knäppt vi höll på med :)



Vääända och jag (dålig bildkvalité, men ni får hålla ut tills januari!)



Har även en sånhär bild från i våras, Vanda och Mimmi; okej, nu är vi seriösa då!

Jag; mm, visst ..


moi ;)


Tuffingen Ebba :*


Mimmi och jag! Är vi lika? Sjukt många har genom åren trott att vi är tvillingar, jag är hennes storasyster och blandat ihop oss .. :)


Det kom en snubbe och filmade oss, han ba; doppa röret ner i ögonskuggan ! Hahaha, det var aaskul :D


Mimmi !

Maaaalin! Visst är hon lik Paow ?


<3


loveu <3

Haha, nu får det fan räcka med bilder! Har ju typ laddat upp jättemånga nu ? Hörs imorgon !

 


Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Tack så hemskt mycket, kul att du tycker det!

2009-11-30 @ 21:22:10
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Vanda

Aaaw, love u to! <3

och tack för att du inte laddade upp dom fulaste bilderna, haha!

en fråga:

VAD HETER TEMAT DU ANVÄNDER PÅ DIN BLOGGIDOGG? :) <3

2009-12-02 @ 19:11:01
URL: http://vandaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0