Tjockis ?

Jag vet att jag absolut inte är tjock, men jag kan inte låta bli att jämföra mig med massa andra tjejer och tänka "faan, vad smal hon är, jag ska bli smalare...". Dessutom är jag trött på att bara vara "normal" jag vill vara smal. Alltså bara för att jag säger att jag vill det så betyder inte det att jag råbantar .. Jag bara försöker undvika socker och träna lite mer. Och idag gick det käpprätt och skogen, haha. Jag åt muffinssmet. Plus muffinskaka. Jag hade ju hållt mig i fyra dagar, kunde jag inte hållt mig en veckan ens? Så jävla onödigt, nu när jag har tränat och varit duktig är allt helt onödigt ... Det är som de säger, "A moment on the lips, forever on the hips..."


tjej

visst, hon är vacker, men lite för stor för min smak, vill inte ha sådana bilringar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0