Trött

Jag är jättetrött! Inte från dansen, utan för att jag inte alls sov mycket i natt. Får sova tidigt idag då, fast jag måste slänga in mina lakan i tvättmaskinen först .. Aja. Jag ska strax börja förbereda middag som jag ska laga åt familjen! Lax står på menyn. Men nu kom jag på att jag kanske behöver någon efterrätt också .. Hmm. Vi får se hur det blir! Förresten på dansen tidigare idag hände en sak så jag och Mimmi höll på att dö. Omoget ? Ja. Men det skiter jag i för det är kul att skratta. Haha. Nä, men nu får jag fanimej ta i tu med rummet, har skjutit fram det hela veckan och nu ser det ut som en svinstia! Det är inte speciellt rent heller kan jag tala om för er. Förresten har min ganska lilla finne har exploderat! Den har blödit hela dagen. Och den sitter preciiiis under näsan. Seriöst, nu rinner det ner blod till munnen. Fyfan vad äckligt. Usch.

Jag och Mimmi, svettiga och nydansade

what's up med mina ben ??


schweeeett


Kommentarer
Postat av: juuliiaa

sv: åh tack så mkt!! :D

2009-11-08 @ 16:39:58
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/
Postat av: Anonym

SweetDesign UF - toksöta handgjorda smycken, till ett billigt pris. Låter det som något för dig? Söta cupcake, donut och andra godsaker som smycken. Kika in! :) you wont regret!

2009-11-08 @ 17:06:04
URL: http://sweetdesigns.blogg.se/
Postat av: Sara

Dans är kul! :)

2009-11-08 @ 17:47:11
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0