Uppe tidigt!

Vem är det som är vaken om inte Elsa ? Haha! Idag är det ju fars dag och jag, mamma och Julia har varit och gett Rolf lite presenter och te och sånt på sängen, hehe. Nu håller jag på och tvättar (vafan, det låter som jag är 40 !?!) och vid tiotiden ska jag gå och äta frukost på Ethel's. Mums. Vid ett sedan blir det dans, får se vad jag hittar på sedan. Måste iaf plugga franska, eftersom Lillemor rev sönder mitt prov ... hehe. Nu ska jag ner och slänga in saker i torktumlaren !


Saknar sommaren !!

<3


Kommentarer
Postat av: Tina

sv: jag är inget håkanfan, men den låten är bra! :D Jag brukar lyssna mer på punk =D

2009-11-08 @ 12:48:08
URL: http://bloggtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0