Veckans sista pass ..

– Hej Astrid, hur mår du?

– Hmmm… Bra fråga.

– Men allvarligt, du ser lite depp ut, behövs lite pepp?

– Gillar du att rimma eller?

– Nej då, inte alltid, har du varit i Korlamid?

– WTF?

– Måste du använda dig av sådana konstiga förkortningar? Korlamid är för övrigt en påhittad by.

– Påhittad… Du har lite för mycket fritid eller hur?

– Fritid? Nej, eller va va va?

– Inget. Det är fredag i dag. Känns lite sorgligt.

– Jag tycker att det känns super. Nu ska jag göra matte.


Så här kul
har jag och Astrid H just nu. Alltså ganska mycket jättetråkigt. Och det där med att jag ska göra matte är inte helt sant, en viss mister A sitter och klagar bredvid oss över hur jobbiga vi är. Kanske det Mister A, kanske det. Han heter egentligen någonting annat, men vill inte nämna sitt namn vilket är otroligt töntigt. Jag menar, det är ju ändå bara onödigt. Jag känner även att detta är ett av de mest ointressanta inlägg som jag har skrivit, och avslutar därför nu. Vet inte riktigt om jag uppdaterar sedan, jag ska köpa springkläder (kanske shoppa lite andra saker också?), jogga, göra mig fräsch igen, gå på liseberg och sedan sova över hos Astrid. Siktar även på att hinna med ett pilates-pass. Fan vad töntig jag låter. Bilder går inte att ladda upp på denna sega skoldatorn, så ni får nöja er utan. Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0