Arg .

Jag är sjuuukt irriterad just nu. Fan! Jag var och tränade på friskis (aerobics step 1, jättekul!), och när jag åkte hem märkte jag hur det droppade på mina skor. Jag fattade inte vart det kom ifrån. Jag satt med väskan i knät och när jag lyfte upp den droppade det från väskan och mina leggings var dyngsura. Kul! Min vattenflaska hade läckt, så nu är både min kamera OCH mobil sönder. Man kan inte sätta på dom. Och kameran, helt ny! Sjukt synd. Mamma sa att jag kunde lämna in på lagning, men helt seriöst tror jag inte att man kan laga kameran, det är vatten under skärmen som åker fram och tillbaka när man rör på kameran.

Nu till något annat. Jag har tränat två och en halv timme idag ! Det var rätt bra tycker jag faktiskt. Jag testade ju aerobics step 1 idag, och det var verkligen kul! Myyycket roligare än jympan, som bleknar om man jämför. Förresten ska jag anmäla mig till dansen nu, det känns som att det är dags, hehe .. Denna terminen ska jag gå i showlinjen (som vanligt), balett och kanske michael jackson style (astrid, ska vi eller inte ? :*). Sedan kanskekanske jag och Ella ska börja i cheerleading också. Plus att jag ska träna på friskis. Så det blir en hel del, men det tror jag blir kul! Jag mår bra av att röra mig :)


Kommentarer
Postat av: sara

vilken otur du har :/

Du kmr att ha en snygg kropp till beach 2010:P hahah

2010-01-03 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0