AVUNDSJUK

Japp. På Astrid! Hon är i Spanien, Malaga nu. Jag vill också! Även om det inte är så varmt är det ju ändå härligt att komma bort. Fast det är ju ganska fint här med, fast väldigt, väldigt kallt.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Jätteskönt faktiskt. Jag gick till friskis och tränade en timme förut, och jag har inget bättre för mig nu, så jag tror att jag tar ett pass till. Om jag tränar minst en timme per dag fram till sommaren kommer jag att bli riktigt snygg till beach 2010 ! Haha, det ska jag försöka hålla. Fast nu är det så jäkla mycket folk på friskis! För många nyårslöften ;) Hoppas att det blir bättre snart.

Hmmm.. Nu ska jag äta lite, man måste ju fylla på fettförrådet lite! Haha, det blir lite havregrynsgröt med banan, mums! Känns som det bara är jag som gillar sådant .. Men det skiter jag i. Jag ska faktiskt träna core bosu sedan, och då behöver man engergi! Kramkram <3


Waaah ! Jag är så otroligt trött på att ha naturligt lockigt hår !

Kommentarer
Postat av: Vanda

det är fint!!

2010-01-09 @ 23:09:16
URL: http://vandaj.blogg.se/
Postat av: chloe

då är vi två om det !

2010-01-13 @ 20:41:46
URL: http://chloees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0