Fortsätter med Kalorimonster!

Hej allihopa! Tänkte säga att det var längesedan vi hördes, men det är det ju faktiskt inte eftersom jag slängde in ett superkonstigt inlägg igår? Aja. Men som sagt, jag tänkte sätta igång att blogga igen (eller igen och igen, jag började väl aldrig blogga bra, med många uppdateringar och så?). Men jag tänkte skriva lite mer om mina intressen, framförallt hälsa, skönhet och träning. Och självklart kläder, litegrann iallafall. Låter det bra tycker ni? Det tycker jag iallafall, det finns för många bloggar som är för breda och skriver om allt möjligt. Själv tycker jag det kan bli lite tråkigt med sådana bloggar, förutom om det inte är väldigt roliga människor som skriver dem, eller om det är någon jag känner.

Så, jag kommer antagligen att radera alla inlägg, och "starta om på nytt". Jag börjar blogga om några dagar igen. Ha det bra, kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0